sobota, 8 marca 2014

Wróciłam! :)

Witajcie z powrotem moje kochane! :* 
Wszystkie sprawy się szybciej ułożyły i mogę do was wkońcu wrócić.
 Ciezko mi było bez bloga. Daje on naprawdę dużą motywację.
 ~~~
Przez ten cały czas "normalnie" jadłam i ćwicze z E.Chodakowską i wiecie co? Dla mnie takie jedzenie wcale nie jest dobre. Wolę jeść malutko,czuć tą lekkość. Przed chwilą weszłam na wagę-KATASTROFA! 
A jeszcze 5 minut temu rozmawiałam z rodzicami na temat moich przyszłych zawodach Judo w maju i że będę pewnie w kategorii 45kg i poszłam z ciekawości zobaczyć ile waże a tu ...48.7kg!!! Jestem wściekła!Nigdy tyle nie ważyłam! I pomyśleć ze kiedyś się denerwowałam jak ważyłam 44kg. 
O nieee..nie zostawie tak tego. 
Ta mówią "jedz zdrowo co 3godz. a schudniesz ,1200kcl dziennie"~o Nie,nie,nie już na te  obiecujące hasła nie pójdę .
Jak mama będzie w pracy postaram robić sobie głodówki.
Martwi mnie też Wielkanoc=Jedzenie. Tyle ciast,ciasteczek ehhh.. wszyscy chcą żebyśmy dużo jadły i były grube.
~~~
Plan na jutro: max.500kcl+turbo spalanie+ćwiczenia na 'thigh gaps' (nwm czy dobrze napisałam)
~~~
A od poniedziałku ta dieta:
Trzymajcie sie chudo(chociaż wy) }|{ 

5 komentarzy:

  1. Oj kochanie, nie jest przecież źle. ;)
    Trzymaj się tam, żyj i nie przejmuj aż tak tą wagą, ważne żebyś Ty się dobrze czuła ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. 48kg, tyle to ja chce~! Nie przejmuj się, ciągle jesteś śliczną kruszynką <3
    I masz racje, wszyscy chcą nas utuczyć. Ja uważam że jestem już wystarczająco tłusta...
    Życzę powodzenia~!
    zgubilam-kawalek-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mnie denerwuje to... specjalnie kupują nutelle i stawiają przed nosem, specjalnie pieczą pyszne ciasta oni wszyscy nam zazdroszczą nie umieją żyć z poczuciem, że ktoś jest chudszy od nich samych :(
    Powodzenia! Pisz do nas <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Schudniesz jeżeli wcześniej jadłaś te 2000kcal, bo jeśli jadłaś mniej niż 1200kcal i nagle na taką kaloryczność przeszłaś to przytyjesz ;/
    Nadrobisz szybko <3
    Co do świąt to się nie martw, bo jeśli ktoś chce to szuka sposobów, a jeśli ktoś nie chce to szuka powodów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może nie chudłaś przez przyrost mięśni? Jak sama napisałaś, ćwiczyłaś solidnie z Chodakowską :) sooo.
    Co do tego "wszyscy chcą, zebyśmy dużo jadły i były grube" TRUE, TRUE, TRUE. Mam czasem wrażenie, że moja rodzinka specjalnie delektuje się przy mnie ciastami i chipsami, a babcia tylko czeka na okazję żeby wcisnąć mi bułkę słodką. Nie możemy się temu poddać, o nie! :)

    Powodzenia, fajnie że się odezwałaś ♥

    OdpowiedzUsuń