wtorek, 25 marca 2014

so good

 hej moje małe 
Wczoraj nie pisałam bo byłam zbyt usatysfakcjonowana psem i ogólnie nie miałam zbytnio czasu... wybaczcie.
~~~
Byłam wczoraj u psychologa, to była masakra. Rozkleiłam się podczas rozmowy. Pytala o rzeczy o które nie powinna. Mówiła że mogę mieć depresje i prawdopodobnie dostane leki.
Ale nieważne... w każdym bądź razie rozmowa była o sytuacji rodzinnej i moim jedzeniu.
~~~
Ale do rzeczy,więc piesek jest cudowny! Usłuchany i baaaardzo łagodny. Nie rozumiem jak ktoś mógł obwiazać mu sznur wokół szyi, przywiązać łańcuchem do drzewa i zostawić samiutkiego w lesie :( ale teraz ma kochający dom. Gdy widzę jaki jest szczęśliwy na spacerze, jak wesoło merda ogonem to się się tak cieszę że go uratowałam przed schroniskowym kojcem...
Kocham tego psa 
~~~
Bilans z wczoraj:
Śniadanie: pół bułki gracham,pół gruszki (122kcl)
Obiad:pierś z kurczaka i sałatka (80kcl)
Kolacja:brak
202/250kcl

Ćwiczenia
Dłuuugi spacer z psem (w tym bieganie)

~~~
Bilans:
Śniadanie: 22g bułki gracham (50kcl)
Obiad:50g mięsa mielonego z indyka,trochę fasolki szparagowej (90kcl)
Kolacja:brak
140/200kcl

Ćwiczenia
Rano:15minut spaceru z psem
Po południu:20minut spaceru z psem
Wieczorem:1h spacer z psem
+45minut WF
(Piszę 'spacer z psem' ponieważ wtedy głównie biegam i tylko trochę idę normalnym tempem).
~~~
Właśnie upieklam jabłkowo cynamonowe ciasto na jutrzejsze zebranie z rodzicami. 
Mam nadzieję że będzie im smakowało. :P
~~~
A teraz... zdjęcia :D 
Czyli ubrania które sobie kupiłam i psa <3 



Piesek wabi sie Arbor- po łacińsku "drzewo".
Prawdopodobnie jest to mieszanka labradora z wilczurem.
Czyli teraz mam w domu 2 koty,chomika i psa xD.
~~~
trzymajcie sie }|{


6 komentarzy:

  1. śliczne bilanse i śliczny psiak <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, ale słodki piesek! *.*
    Śliczne bilanse
    Ale ty jesteś chuda! I masz takie śliczne obojczyki :D
    Trzymaj się =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans~! Twój piesek jest przeuroczy~! *w* No i ta druga bluzka z tygrysem mi się strasznie podoba! Trzymaj się chudo <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super bilansiki, super obojczyki, super piesek. <3
    Aww *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. aleś mu imię wybrała :) arbor nie tylko oznacza drzewo, ale i ... szubienicę.
    ah, i niezły bilans :)

    OdpowiedzUsuń