niedziela, 16 marca 2014

07

Hej
Jestem już tydzień na diecie i każdy dzień zaliczony :D
Stworzyłam również nową zakładkę poświęconą na przepisy, jak na razie jest tylko jeden bo nie mam teraz czasu na podanie innych, ale spodziewajcie się że niedługo dodam ;). Z góry mówię że nie wszystkie przepisy są moje, lecz z różnych źródeł. 
~~~
Zmieniłam również wygląd bloga, trochę się z tym pomeczyłam ale jest :). Mam nadzieję że się wam podoba :).
~~~
Bilans
Śniadanie:deser z kaszy manny (80kcl)
Obiad:ziemniak z jogurtem naturalnym, pieczarką i cebulką (100kcl)
Kolacja:rzodkiewka (2kcl)

182kcl/300kcl
~~~
Właśnie mama ma imieniny i na dole są goście...i tyle pysznego, pachnącego jedzenia (2 torty, lazania, zapiekanka, sałatka...) i nie skusiłam się na nic, i nie zamierzam :D. A tak cudnie pachnie, ale to oni teraz tam tyją jedząc to wszystko.
~~~

4 komentarze:

  1. Blog wygląda ślicznie ;)

    Trzymaj się! ; *

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny blog i piękny bilans ;)
    Gratuluję wytrwałości
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejciu, nowy wygląd od razu rzucił się w oczy. Cudowny jest! ~
    Bardzo ładny bilans, hahah ta rzodkiewka tak bardzo kaloryczna XD
    Zazdroszczę, że aż tydzień wytrzymałaś bez zawalania. U mnie jest bardzo ciężko o takie coś, zawsze muszę coś spieprzyć.
    Trzymaj się cieplutko ~

    OdpowiedzUsuń
  4. *.* Jaki piękny bilans! Zazdroszczę! No i wygląd bloga, powalający! ;)
    Trzymaj się, a ja zapraszam do siebie! ;)

    OdpowiedzUsuń