środa, 26 marca 2014

Idealnie

Kocham to gdy nic nie jadłam cały dzień, a nie jestem głodna, lecz mam po prostu pusty żołądek.
Czuję się wtedy tak lekko, jak motylek <3. 
~~~
Dzisiaj bylam cały dzień w szkole ,ale nie mialam lekcji bo pomagałam przy konkursie :P. Byyyło mnóstwo jedzenia, bylam częstowania ,ale zawsze odmawiałam. Moje koleżanki tak sie rzucały na te cukierki,ciasta,czekoladki...że maskara, a potem narzekają że są grube. W wakacje bedą żałować. MY bedziemy dumnie chodziły po plaży w stroju kompielowym, a one ze wstydem, bo to my walczymy i jesteśmy silne.
Później prowadziłam kawiarenkę na zebraniu w szkole. Przede mną leżało 25 różnych ciast-nie skusiłam sie nawet na malusi kawałeczek, bo po co? Żeby mieć wyrzuty sumienia i być jeszcze bardziej spasioną świnią? O nie,nie.. nie pozwolę na to. 
Mama o dziwo nic mi nie mówiła o ocenach, więc chyba wszystko jest okej.. :) 
~~~
Bilans:
0/0
Ćwiczenia:
30min spaceru z psem
Wnoszenie stołów i krzeseł-najpierw na dół potem do góry
(Musiałam nosić je na konkurs)
~~~
Dobra ja lecę, bo jutro muszę o 5:30 wstać ;___; 
Dobranoc :*

6 komentarzy:

  1. Ah, zazdroszczę bilansu, śliczniutki. Gratuluje że się nie skusiłaś na nic słodkiego~! Trzymaj się chudko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) Można być dumnym z takich motylków jak Ty :) Ja też się czuje świetnie z pustym żołądkiem <3 Nic nie smakuje lepiej niż chudość <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Och głodówka widzę <3 Pięknie, pięknie! Zazdroszczę ♥ Kolejna motywacja dla mnie, żeby też zrobić sobie głodówkę! Dziękuje !

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, że najfajniejsze uczucie to takie, że nad sobą panujesz ;-). Po co jeść te wszystkie słodkości, przecież nie są potrzebne do życia ;-D Trzymaj się dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha dokładnie :D
    Pisałam o tej kumpeli, która cały czas je... dzisiaj w samej szkole nażarła się z 6 bułek, 2 batoników i 2 jabłek i jeszcze się mnie pytała czy mam coś do jedzenia.
    Chyba zacznę jej specjalnie nosić... chce być gruba, to bardzo proszę. Zła jestem.

    Nic nie smakuje lepiej od chudości i samokontroli <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę silnej woli i trzymam kciuki na następne dni diety ;)

    OdpowiedzUsuń