poniedziałek, 17 lutego 2014

Długa przerwa

Hej kochane :)
Przepraszam za moją nieobecność na blogu. Niestety muszę zrobić dosyć dluga przerwę, muszę po układać sobie parę ważnych spraw i nie będę miala czasu i siły na dodawanie postów.
Uznajemy ze ukończylam baletnice ,choć nie zupełnie... nie wchodze na wagę, za bardzo się boję. Jak narazie jem mało i zdrowo oraz nie zaczynam żadnej diety. Mój organizm w okresie zimowym bardzo źle przyswaja zrzucanie kilogramów ;/ 
~~~
Nie wiem kiedy wrócę. Może za miesiąc (?) Postaram się jak najszybciej i licze na to ze gdy wrócę nadal będziecie ze mną. 
Oczywiście nadal odwiedzam wasze blogi i będę was wspierać ;)
~~~
A gdy sytuacja się już w miarę unormuje podejme się tej diety:
 Trzymajcie sie chudo,kochane }|{

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że Cie nie będzie, ale mam nadzieję że szybko wrócisz i uda Ci się poukładać te wszystkie sprawy :)
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i wierze w Ciebie :)
    Trzymaj się i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja napewno na Ciebie poczekam i z chęcią zobaczę jak będziesz na tej diecie bo też chce jej spróbować.
    Życzę powodzenia~!( ☆ ^▽^)ノ

    zgubilam-kawalek-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do nas szybko :) trzymaj się kochana ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też ostatnio mam mnóstwo rzeczy na głowie i ciężko mi znaleźć czas na bloga.
    Więc nie martw się, rozumiemy i mimo wszystko zostaniemy z Tobą! ;)

    Ta dieta, którą sobie planujesz jest bardzo fajna. Kiedyś może z niej skorzystam.

    Trzymaj się, wracaj szybko! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyrzuć wagę, zacznij się mierzyć, pomiary są bardziej dokładne :)
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń