wtorek, 18 marca 2014

Ociążała

Ale się źle czuję ;-; zjadłam dzisiaj tak dużo (oczywiście w limicie do 500kcl) ale dla mnie to o wieele za dużo, czuję się ociążale i..taka pełna.
Kocham głód. Wtedy jestem lekka..jak..jak..motyl.
Dziwnie się czuję nie wyczuwając tej pustki w żołądku.
Czuję każdą fałdę tłuszczu na moim ciele, to jest okropne.
~~~
Bilans
Śniadanie: pół pomelo (114kcl)
Obiad: 100g pieczonego łososia, trochę gotowanego kalafiora i kilka plasterków marchewki i kilka łyżek zupy brokułowej (ok.250kcl)
Kolacja: 3łyżeczki serka wiejskiego (57kcl)

!!421/500kcl!!

Ćwiczenia
 •1,5h naprawdę intensywnego treningu Judo•
•troche biegu,marszu i spacer
•45min.WF (rozgrzewka+siatkówka)•
~~~
Jestem grubą świnią
Jutro mam mieć głodówkę, oby się udało przechytrzyć mamę.
~~~
Trochę thinspiracji na dobranoc }|{





1 komentarz:

  1. Trochę przesadzasz, bilans świetny ;)
    Powodzenia na głodówce =]

    OdpowiedzUsuń