piątek, 14 marca 2014

05

Hej kruszyny }|{
Wczoraj niedodalam posta, bo NET mi siadł ;/ 
~~~
Hehe byłam dzisiaj z przyjaciółką na wagarach i było mega XD .
Bilans
 Śniadanie:jabłko (40kcl) i trochę sałatki (ok.30kcl)
Obiad:100g warzyw na patelnie(bez tłuszczu) (27kcl)
Kolacja:brak
97/100kcl
Ćwiczenia
 Brak :(
~~~
Miałam dzisiaj znowu pobieranie krwi i znowu mialam złe wyniki, muszę powtórzyć badania -.- 
Prawdopodobnie będę szła do endykrologa (?) i ginekologa (USG) -.- zajebiście.
~~~
Trzymajcie się ciepło, bo weekend zapowiada się wietrznie :<

5 komentarzy:

  1. Uuu.. współczuję z tymi badaniami ;/ ale przynajmniej masz śliczny bilans i i super że się dobrze bawiłaś na wagarach ^^
    Trzymaj się Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam niedługo wszystkie badania w związku z rozpoczęciem pracy i bardzo się boję, że wyjdą źle, bo chyba w mojej sytuacji nie mogą być dobre... Trzymaj się, bilans super!

    OdpowiedzUsuń
  3. przykro mi ze badania nie wyszły dobrze:( ale przynajmniej masz super bilans i powodzenia kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że miło i w dobrym towarzystwie spędziłaś wczorajszy dzień :)

    Co do badań to skoro będziesz musiała odwiedzić endokrynologa to coś jest nie tak z hormonami tarczycy. W zależności od wyników TSH, FT3 i FT4 mogą podejrzewać nadczynność albo niedoczynność tarczycy (osobiście sama się z nią zmagam).Jednak nie ma co panikować, hormony zazwyczaj trzeba sprawdzić jeszcze raz, dużo zależy od wieku, dojrzewania itp.

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bilans, kochana <3 Oby badania, były dobre.
    Trzymaj się! http://motylekmotyleczekmotylunio.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń