niedziela, 9 marca 2014

Nareszcie czuję się jak dawniej :)


Co za cudny dzień ,piękna pogoda, niedługo wiosna, a za miesiąc mam urodziny :).
~~~
Dziękuje wszystkim za miłe komentarze pod ostatnim postem ,uwielbiam was normalnie :'). Brakowało mi tego. Nie umiem już żyć bez Pro Any i bez was <3.
}|{
~~~
Bilans
Śniadanie:brak
Obiad:czerwona papryka (31kcl)
Kolacja:brak

Ćwiczenia
•turbo spalanie•
•trenig brzucha MelB•
~~~
Planowałam na dzisiaj głodówkę, ale poszłam do babci i nie mogłam powstrzymac sie przed sprubowaniem papryki, a zanim sie opamiętałam -zjadłam całą ;-;. 
Babcia czestowała mnie drożdzówką, ale grzecznie odmówiłam. Troche mi sie żal zrobilo babci ,bo ją piekła i chciała żebym chociaż spróbowała, ale co poradze na to że jestem spaślakiem i nie mogę jeść słodkiego :(.
Jutro spróbuję zrobić sobie głodówkę,bo mama idzie do pracy na cały dzień to nie bedzie mnie pilnowała :). 

~~~
Trzymajcie się ciepło kochane }|{

3 komentarze:

  1. Ty tez sie trzymaj. Milego, dobrego tygodnia zycze! ; **

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczny bilans i do tego jeszcze ćwiczenia, podziwiam! *-* Trzymam kciuki za jutrzejszą głodówkę, na pewno się uda. Będę do Ciebie zaglądać, dodałam do obserwowanych. :)
    lovely--bones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty jesteś chora... i to psychicznie... głodówka? ważysz tyle co nic, zapewne jesteś blada i wyglądasz jak truposz a jeszcze się głodzisz? Potrzebujesz psychiatry bo chyba nie wiesz jaką krzywdę robisz swemu ciału.

    OdpowiedzUsuń