czwartek, 3 kwietnia 2014

waga

Dzisiaj stanęła na wagę i...schudłam :D waga pokazała 43.6 kg :) jeszcze 3.6 kg i będzie 40! Coraz bliżej celu. Nie mogę teraz tego zawalic...! Chociaż powiem szczerze że czuję się jak świnia ["haha, to oczywiste że się tak czujesz, bo nią jesteś!"]...
Nadal jem za dużo, ważę za dużo i ćwiczę za mało.
Nie szłam dziś do szkoły, ahhh jak cudownie, nie musiałam męczyć się w tej pojebanej szkole...ale jutro.eh.
Tak bardzo chcę już iść do nowej szkoły, wrócić do starych ,prawdziwych przyjaciół...
~~~
Bilans:
Śniadanie: brak
 Obiad:pierś z kurczaka (ok.50kcl)
Kolacja:jabłko (40kcl)
90/100kcl
Ćwiczenia:
Spacer z psem (duuużo biegania)
~~~
Kurde, nie zrobiłam brzuszków -.-
Jutro to nadrobię, obiecuję
 trzymajcie się ciepło

12 komentarzy:

  1. Ważysz bardzo mało, więc nie możesz nazywać się świnią. Trochę wiary w siebie. 40 kg to niewiele. Jednak jeśli taka waga Cię satysfakcjonowane, w takim razie życzę Ci, żebyś ją osiągnęła. Trzymaj się, powodzenia w dążeniu do celu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę :) Moje marzenie 40 kg <3 Mnie jeszcze czeka walka z 9 kg do tego celu :/ Mogę zapytać ile masz wzrostu? Ja mam 163 cm i uważam, że 40 kg to będzie dla mnie waga idealna :) Pozdrawiam i mocno trzymam za Ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehhh...ja mam tylko 157cm :'(( i wyglądam jak kulka :c

      Usuń
  3. To znowu nie aż tak mało :) Zobaczysz jak się będziesz czuła z 40 kilogramami, potem podejmiesz decyzje co dalej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twierdzisz że jesz za dużo, a Twój bilans mówi co innego, to jest bardzo mało, do tego jabłko, które spala dodatkowe kalorie :) Ja jem teraz 2 razy tyle ;D Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Już niedługo zobaczysz na wadze swoje wymarzone 40kg. <3
    Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę ci żebys już niedługo zobaczyła na wadze te wymarzone 40kg ! Zazdroszczę ci nawet tych 43,6 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj 43 kg.. chciałabym tyle. Zazdroszczę. Powodzenia w osiągnięciu celu. Dzięki tobie mam większą motywacje na jutrzejszy dzień! Dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Musisz wyglądać jak laleczka *,*

    OdpowiedzUsuń
  9. jej 43 kg ♥ a co do kurczaka to gotowany ma 150 kcal a smazony 170 :)
    Pozdrawiam i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było 45g kurczaka, smażonego na patelni grillowej bez dodatku tłuszczu ;) (a na 100g filetu z kurczaka przypada 99kcl) :)

      Usuń
  10. Jeej, zazdroszczę ja narazie 48 a tez dążę do 40!
    Powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń