wtorek, 8 kwietnia 2014

R.I.P

Dzisiaj moje urodziny :)
Nawet się cieszę, gdyby nie bilans...
Po szkole przyjaciółki zrobiły mi nie spodzianke-gdy wyszłam ze szkoły one stały z tortem i śpiewały mi sto lat, nie mogłam im odmówić zjedzenia tortu...mówiły że poświęciły na niego aż 6 godzin! o.o ,był pyszny, ale i kaloryczny :c 
Potem jeszcze w domu tort ;-;
Dostałam też od brata (!) czekoladę, schowałam ją do pudła ze słodyczami "na kiedyś tam...".
A miała być głodówka.
Nie jadłam śniadania, ani nic, ale te ciasto ;/.
No to bilans:
•2 duże kawałki tortu ;/
•kawałek drożdżówki(babcia specjalnie upiekła)

Ćwiczenia
•gra w xboxa(według licznika spaliłam 200kcl)
•spacer
•100brzuszków
~~~
Gdy wróciłam do domu miałam kolejną niespodziankę. Przyszła cała moja stara klasa...dostałam od nich pudełeczko, a w nim liścik od każdego, każdy pisał że im smutno beze mnie...kochani :'). Ale mimo wszystko cieszę się że chodzę do nowej szkoły. <3
~~~
W niedzielę wyprawiam urodziny, i z moimi 2 przyjaciółkami jedziemy do aquaparku...muszę zrobić sobie głodówkę, muszę jakoś wyglądać ;/.
~~~
Trzymajcie się

6 komentarzy:

  1. Jejku strasznie miło z ich strony! ;)
    Taki dzień zdarzy się pewnie dopiero za rok, więc... nie żałuj, w końcu nadrobisz ze swoją silną wolą, a nie jest tak źle, bo i tak pewnie poniżej 1000kcal...
    Trzymaj się i wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw sie ! Urodziny sa raz w roku. Stoo lat. Z reszta zjadlas tylko 3 rzeczu. To latwo spalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźnione wszystkiego najlepszego, motylku! <3
    Nie przejmuj się, kolejne urodziny masz dopiero za rok, dlatego raz w roku możesz sobie pozwolić na słodycze.
    Chudziutko się trzymaj! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to słodkie. Fajnie mieć takich znajomych <3 Nie przejmuj się. Głodówkę, można zrobić w każdy inny dzień. To twoje urodziny. Ciesz się tym co jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajną masz klasę ;,( zazdroszczę. Nie martw się bilansem, śniadania nie jadłaś tylko ten tort na cały dzień, to mało :) pewnie z 600 kcal może zjadłaś ale i tak dużo spaliłaś :*

    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, samych sukcesów! Spóźnione, ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń