sobota, 5 kwietnia 2014

sobota :)

hej
Jak minęła wam sobota? Bo mi super:)
Byłam dzisiaj na zakupach z koleżanką, co prawda nic sobie nie kupiłam, ale za to mile spędziłam czas :). tzn. kupiłam ciastka koleżance bo ona zapomniała kasy xd. Ona jest super szczupła i wysoka, ma 170cm i waży 51 kg, a wpieprza słodycze na okrągło! Ehh.. jak ja bym tak chciała :(.
 Ogólnie jest piękna, ma długie włosy, idealnie proste zęby, wysoka, szczupla, zabawna, cudowna i kochana, najlepsza przyjaciółka <3 zawsze mi pomaga...
kocham ją, a od poniedziałku będę z nią w klasie :D.
~~~~
bilans
śniadanie:brak
obiad:pół porcji sushi (90kcl) (całość miała 180kcl)
kolacja:brak

ćwiczenia
bardzo szybki bieg 
dłuuuugi spacer
100brzuszków
+zaraz wyjdę z psem na spacer :)
~~~~
plan na jutro:
*głodówka
albo
*śniadanie:4jajka przepiórcze+2 pieczywa chrupkie (123kcl)
obiad:5 rzodkiewek (10kcl)
kolacja:mandarynka (27kcl)
160/200kcl

~~~
Wkońcu udało mi się napisać posta z laptopa, bo tak to tylko telefonu używam, co jest udręką w pisaniu :P
Hmmm...tak myślę co by tu jeszcze napisać ale jakoś nic ciekawego do głowy mi nie przychodzi :c.
~~
Jak coś to śmiało możecie pisać na GG :) : 50340971

6 komentarzy:

  1. Piękny bilans <3 Ojj.... taka przyjaciółka to sama motywacja <3 Trzymam kciuki za jutro <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne bilanse :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie sobie radzisz kochana, gratuluję ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bilans, gratuluję. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj to jestem fanką twojej przyjaciółki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pozostaje nam nic innego jak tylko zacząć zazdrościć twojej koleżance ;) a na poważnie to powodzenia jutro ;)

    OdpowiedzUsuń