niedziela, 20 kwietnia 2014

Teraz tylko wytrwać do końca dnia...

Hej
Jak tam u Was po wielkanocnym śniadaniu?
 Mam nadzieję że się nie poddałyście dziewczyny! <3
~~~
Zjadłam: pół jajka, trochę sałatki(same warzywka :)), odrobina ryby po grecku, kawałeczek babki "dietetycznej".
Dużo, ale przynajmniej się nie rzuciłam na tort kokosowy, babkę piaskową, sernik, ciasto z bitą śmietana, jajka faszerowane, sałatkę jarzynową, roladę szpinakowo-twarożkową z łososiem, czekoladę i słodycze... Miałam naprawdę dużo do wyboru, ale nie warto!
Już miałam w ręku kawałek rolady, ale wiem że ten szpinak był "smażony" na dużej ilości masła, a ten twarożek ma 200kcl/100g , a w jednym plasterku było go naprawdę dużo.
 Ale pomyslałam, że przecież tego nie chcę i odłożyłam z powrotem. Jedzenie jest złe.

Na 17 mam gości-przychodzi rodzina na moje "urodziny". 
Nie mam zamiaru nic jeść do końca dnia, a jak już to pozwole sobie na maciupki kawalek babki lub na sałatkę.
Wygram tą bitwę, Wy też!
Pamiętajcie że to jest tylko chwila przyjemności, a lata w udach!I dodatkowe cyfry na wadze!

Trzymajcie się! Wieczorem dodam posta ;).

3 komentarze:

  1. Dzisiaj u mnie nudno, więc chętnie wieczorem poczytam, jak WYGRAŁAŚ tego dnia. <3 Bo wierzę, że tak będzie. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cię za to z spaghetti XDD Wgl przeczytałam caały twój blog w 2 dni iiiii... NAJLEPSZY NA JAKI KIEDYKOLWIEK TRAFIŁAM ♥ Masz silną wolę, charakter, motywujesz, jesteś pewnie śliczna i chudziutka. Dziękuję Ci za każdy post i za to, że jesteś <3 Osiągnęłaś tak dużo. Osiągniesz jeszcze więcej. 'Najpierw będą pytać po co to robisz, później jak to zrobiłaś'. Wierzę w Ciebie z całego serducha. Uda się c: xx ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku <3 bardzo,bardzo mi się miło zrobiło! <33 Teraz to Ty mnie zmotywowałaś jeszcze bardziej! :*
      Dziękuje za miłe słowa, naprawdę! <3
      Trzymaj się !!!! :* <3

      Usuń