poniedziałek, 3 lutego 2014

bum

Hejka ;) co tam u was? Bo u mnie w porządku :)) 
Wczoraj obejrzałam film pt "Randki na zlecenie" ,komedia ;) Nawet fajny i całkiem ciekawy c:

~~~
Strasznie spodobała mi się ta piosenka ,jest piękna mogłabym się w nią wsluchiwac bez końca <3 
~~~
A teraz wam się pochwalę moim deserem z mango -w miarę niskokaloryczny,zdrowy i na pewno pyszny (przyrzadziłam go dla mamy i babci, więc ja nie jadłam), ale zachwalały że jest bardzo dobry i lekki :) 
A więc taaadaaa:

~~~
No to bilans:
Śniadanie:makaron pełnoziarnisty(ok.150kcl)
Obiad:brak
Kolacja:troche shake z truskawek i banana (ok.50kcl)
≈200kcl
Niestety nadal nie mam siły ćwiczyć ;/ jutro spróbuję :)
A teraz zmykam,bo rano trzeba wstac trzymajcie sie kochane  }|{

3 komentarze:

  1. Śliczny bilans ! I podziwiam Cie za siłę, że nie zjadłaś tego cudownie wyglądającego deseru ! :D
    Tak trzymaj ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bilans ;)
    Mi też podoba się ta piosenka *.*
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  3. ładny bilans :)
    powodzenia :)

    http://thinchudosc.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń