wtorek, 4 lutego 2014

*Wtorek*

A więc byłam dziś w szkole i w sumie nic ciekawego nie robiłam :P 
Jestem już zdrowa i mama karze mi jeść-znowu się zaczyna. Przed chwilą straszyła mnie lekarzami itp. -.-' 
***
~bilans~
Śniadanie: 3kukurydziane wafle,pomidorek koktajlowy, plasterek sera light (87kcl)

Obiad: 50g ryżu z białym sosem (ok.127,5kcl)

Kolacja:brak 
≈184,5kcl
+w ciągu dnia wypiłam kilka kubków herbaty ale to standart ;)

~ćwiczenia~
Brzuch
 ABS

Wiem,mało ćwiczeń ale musiałam iść na pewne spotkanie o ktorym dowiedzialam się tuż przed ćw. ,no trudno ¶: 
Jutro postaram sie to nadrobic. 

Zmykam papa 






3 komentarze:

  1. Świetny bilans kochana, oby tak dalej :) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bilans świetny, ćwiczenia też dobrze:)
    Ja dziś nie ćwiczyłam nic... :'(
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny bilans *.* . Mnie też już mama straszy haha ;p. Powodzenia <3.

    OdpowiedzUsuń