poniedziałek, 25 listopada 2013

Dwa tygodnie za mną!

Witam wszystkich po przerwie :)))) wiem ze mialam wczoraj dodać notkę ale mama zabrala mi telefon (bo jej zdaniem za malo jem). Wczoraj bylo ważenie i... moja waga wacha się miedzy 43.5kg a 44kg !!! :D zrzucilam 2kg !
Niedlugo pojawi się to piękne 42 a potem może 40...
Muszę znowu zacząć dodawać bilanse przepraszam za moją nieobecność :(
Dobra przyznam się w środę mialam napad i 'zerzarlam' az 800kcl o.O ale za to w piątek na caly dzień zjadlam tylko 3pomidorki koktajlowe ,trochę ćwiczeń i spaaacer. :) wiec chyba jest ok...

Oto ja :

Grubas -,-

5 komentarzy:

  1. Super obojczyk ;3 ślicznie to wygląda. Brzuch tez super ale na Twoim miejscu zaczęłabym więcej jeść i więcej ćwiczyć ;) Jeszcze lepiej będzie to wyglądać jak bd widać delikatnie mięśnie, a przecież nie masz tam tłuszczyku to z taką 6 Weidera powinny się szybko pokazać ;) ah jakbym chciała tak wygladać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :))
      Masz rację muszę zabrać się do porządnych ćwiczeń. :)

      Usuń
  2. brzuch jak marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie... *__* Zazdroszczę ci. I to mnie motywuje do działania. Dzięki, trzymaj się chudo i wpadnij znowu ;)
    http://my-dreams-comin-true.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Bardzo się cieszę że Cię motywuję :))) To dla mnie naprawdę ma znaczenie.. :* wpadne na pewno :D

      Usuń