niedziela, 4 maja 2014

nudno :c

Hej
Jak tam minęła wam majówka? Bo mi straaaaasznie szybko i nudno. Siedziałam cały czas w domu i nic nie robiłam...kiedyś gdy miałam wolne to chodzilam do stajni, do koni, do mojego życia. A teraz? To zniknęło. Prysło niczym bańka mydlana, wszystkie zainteresowania, pasje...odchudzanie mnie pochlonęło. Nie jestem radosną dziewczyną co kiedyś. 
Ale czy żałuję że związałam się z Aną? Nie wiem. W końcu dzięki niej trochę zyskałam, ale także dużo straciłam.
Czy chcę zrezygnować? Nie.

Ana stała się częścią mojego życia.
 Nawet jeżeli bym ją na chwilę zostawiła, to po pewnym czasie spojrzalabym w lustro i powiedziała "Ty gruba świnio, widzisz do czego doprowadzilas?" I wtedy wszystko wraca...
Chciałabym żyć normalnie. Cieszyć się życiem, normalnie jeść. Powiem szczerze że uwielbiam jeść, gdybym była naturalnie chuda to bym dużo jadła. Bardzo lubię piec ciasta, przygotowywać dania, desery. Niestety nie mogę tego robić, bo jestem gruba.

Już nie pamiętam kiedy jadłam bez wyrzutów sumienia. 

•••
Dzisiaj byłam na grillu u cioci, zjadłam jedynie sałatkę, 3małe pieczarki i  kawałek papryki. A był mój kochany pyszny boczek i karkówka, ale to takie tłuste :( nie mogłam sobie na to pozwolić. Czułam ten irytytujący zapach. Tylko nim mogłam się delektować.

Cieszę się że nie zawalilam.
•••
W piątek zrobiłam sobie cheat day, a wczoraj detoks jabłkowy. Chyba będę tak robić co tydzień i zobaczymy co z tego wyjdzie. :)
•••
Dobra, trzymajcie się kruszyny ;*
Dobranoc <3

4 komentarze:

  1. Ja również uwielbiam jeść, mogłabym cały czas delektować się różnymi łakociami. Ciężko jest z tym walczyć ale jednak trzeba sięnie poddawać żeby osiągnąć wymarzony cel.
    Pamiętaj że jestem z tobą motylku.
    [www.ana-szczescie.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaaa :D
    Mi się ostatnio chcę żreć wszystkiego. Np. wielkiej paczki chipsów mmm paprykowych, pizzy, sernika, pierogów z owocami, raffaello, tostów, bułki z nutellą, kiełbasy z grilla, bananów, płatków czekoladowych, całych tabliczek czekolady, gofrów, kinder bueno, zupek błyskawicznych, spaghetti mmmm no po prostu wszystkiego. I tak jeśćjeśćjeśćjeść kilogramami i nie tyć :'))))))))
    Za marzenia nie karają XDD
    Każdy ma chyba taką chudą koleżankę, która je wszystko i nie tyje
    Dobraadobraa
    Koniec
    JEDZENIE JEST DOBRE, ALE CHUDOŚĆ LEPSZA.
    'Girls who are naturally skinny are lucky, but girls who have had to fight to be skinny are strong'
    Wstań z determinacją.
    Idź spać z satysfakcją.
    XD
    Jak. Ty. To. Robisz. Że. Nigdy. Nie. Zawalasz.
    Jesteś tak blisko celu. Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ale mega, też muszę przestać jeść cokolwiek na takich spotkaniach rodzinnych a wtedy będzie łatwiej na co dzień.. Gratuluję Ci i oby tak dalej :* Trzymaj sie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z detokcem i cheat day może sie udac. I widzisz ? Oparlas sie temu tluszczowi ! Jesteś silną jak cholera ! Scislam !

    OdpowiedzUsuń