czwartek, 15 maja 2014

Mój mózg mnie nie lubi

Czemu w dzień zasypiam na lekcjach i ogólnie chodzę przymulona i nic mi się nie chcę, a gdy idę spać to nie czuję zmęczenia? 
Stwierdza że mój mózg mnie nienawidzi ;<.
Nie mogę oka zmrużyć 
Nie ogarniam ;-; xd
••
Byłam też złożyć jakieś papiery na prawo jazdy :D.
Haha i mam taką sytuację xd-byłam u fotografa zrobić zdjęcie paszportowe, no i miałam ubrany taki biały sweterek lekko przeswitujący,  i odbieram zadowolona zdjęcie (w końcu wyszłam normalnie! :D) patrzę a mam sweterek tył na odwrót i na tym zdjęciu mam matkę pod szyją! Hahahah jak ja mogłam tego nie zauważyć?! Haha XD 
To tak dziwnie wygląda. A pierwszy raz nawet ładnie wyszłam na takim zdjęciu :P.
Zawsze coś spaprzę ;-;.
••
Bilans:
 Ś:płatki (200kcl)
O:50g piersi z kurczaka+2pieczarki (54kcl)
K:setek wiejski lekki (122kcl)
376/500kcl

Ćwiczenia:
3h spaceru

To tyle na dziś, powiem tylko że mam w uchu rozpychacz (2mm) i byłam z koleżanką na mieście to się nachodziłysmy trochę :P
Śliczna *-*

15 komentarzy:

  1. Robisz tunel! Cudownie, rozpychaj rozpychaj bo uwielbiam tunele (podzielisz się z nami kiedyś zdjęciem, prawdaaa? :3)
    Ładny bilans, narobiłaś mi ochoty na płatki ^^
    Ahahahah historyjka ze zdjęciem dobra, widzę że jesteś podobną sierotką jak ja ~

    Trzymaj się cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny bilans :) A co do zdjęcia, to nie przejmuj się, bo nie masz pojęcia jak głupio ludzie moga wychodzić na zdjęciach (mówię o sobie xD). Trzymaj się chudziutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Może poproś fotografa żeby wyretuszował tą metkę? Oni potrafią naprawdę dużo :D Ja na moim na szczęście wyszłam bez przypału, też dopiero zaczęłam kurs i mam nadzieję że skończę jak najszybciej :D Bilans zajebisty, trzymaj się chudziutko!
    perfectlala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie tylko ty wychwyciłaś tą metkę :)
    Twój mózg Cię nie cierpi. Cóż, bywa i tak :P
    Trzymaj się =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mój nowy blog: http://wojna-o-siebie.blogspot.com/
      Mam nadzieję, że mnie odwiedzisz =]

      Usuń
  5. Bardzo ładny bilans :D. Nie boisz się, że przez rozpychanie tego ucha wda się tam infekcja? Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwa razy dziennie przemywam ucho ocatnisptem ,a rozpychacz również czyszczę ;) więc raczej nie :)

      Usuń
  6. Ahahahahhah XDDD Pokażesz zdjęcie tej metki? XD
    Oo tunele są boskie *0*
    Cudowny bilans u Ciebie. Nic nowego ;D ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Super bilans :** i nie przejmuj się ja mam tak ze wszystkim jestem taka niezdarna, XD Aa tunel super <3 strasznie mi się podobają *.* Czekam na zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha serio ?! Metka ! Nie no fajnie :) Jak nie mozesz zasnac to spróbuj pic ziolka . Melisse czy cos .

    OdpowiedzUsuń
  9. Hihihi :P mam nadzieję, że tje metki aż tak nie widać ;) Dziewczyna na zdjęciu - przepiękna, ten kolor włosów ta porcelanowa twarz po prostu WOW! trzymaj się chudo ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny bilans, a metka się nie przejmuj, dobrze że jesteś zadowolona z tego jak wyszłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróciłam na swojego bloga, od ośmiu dni jestem na diecie Ana Boot Camp, ale odrobinę zmodyfikowanej :) Jeżeli chcecie mnie powspierać w odchudzaniu, zapraszam. Aną nie jestem, ale lubię jak ludzie są silni i w niej trwają. Ja po prostu chcę być chudziutka i szczęśliwa, nim tego nie osiągnę będę się ograniczać. http://tinytrinkett.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń