niedziela, 11 maja 2014

Wracam wraz z nową(starą) dietą...

Nothungry?obecna!
 Głodna?nie..
Gruba?tak
Szczęśliwa?nie
Zadowolona? nie
Czy inni są dzięki tobie szczęśliwsi? Tak
Warto było się poświęcić? Nie bardzo..
•••
Wracam. (Po raz setny -.-)
Ale czy tym razem wracam z większym zapałem? Tak,mam nadzieje że tak.
 Czy tym razem zostaję na dłużej? Myślę że tak.
Czy tym razem Was i siebie nie zawiodę? Modlę się w duchu że tak.
•••
Przepraszam Was dziewczyny.
Znowu to zrobiłam. Znowu zaniedbałam bloga.
Jestem do dupy po prostu.
Byłam u ginekologa (tylko na USG przez powłoki brzuszne(nic mi nie wkładała...chociaż chciała)). 
Brak okresu jak zwykle zwalają na dietę -.- ja uważam że po prostu mam to po mamie (dostała pierwszej w wieku 16lat) ale nie..ona musi lekarce wszystko opisać ile ważyłam najwięcej i ile najmniej. :/
•••
Postanowiłam przejść na SGD(SkinnyGirlDiet),  gdy zaczynałam z Aną i blogiem, na niej byłam i postanowiłam znowu na nią przejść :). Pamiętam że schudłam na niej z jakoś 47kg do 43,7(?) Już nie pamiętam...
Po prostu muszę trzymać się jakiś określonych bilansów.
Zobaczymy czy się uda..musi się udać.
•••
A jutro idę zapisać się na kurs i egzamin na kartę motoroqerową :D jeej, nareszcie :)))
Mama postawiła warunek: normalne jedzenie=>kurs, -.-. 
No coś wymyślę, będę znowu musiała chować jedzenie..
 Trzymajcie się, papa

10 komentarzy:

  1. Też od dziś ją zaczynam.. Życzę powodzenia ! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj kochana dobrze, ze wrocilas. Nue przejmuj sie tym kazdemu sie zdaza. Mam nadzieje, ze uda ci sie schudnac

    OdpowiedzUsuń
  3. No wreszvie wielki powrót ! Wielki zapal wiele checi ! Chyba tez przejdę na ta diete. W sumie to od dawna prowadzę bloga ale na żadnej konkretnej diecie jeszcze nie byłam. Trzymam za ciebie kciuki i pamiętaj ze z toba jestem !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale zbieg okoliczności, ja zaczęłam ją dziś. Razem weselej :) Zamierzasz podczas niej ćwiczyć? Jeśli tak to jakie ćwiczenia będziesz wykonywać?
    Cieszę się, że wróciłaś. Trzymaj się =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super :D
      Właśnie od pewnego czasu próbuję się zmobilizować do ćwiczeń (e.chodakowska+MelB) , a tak to trampolina, Xbox może, jakieś ćwiczenia na nogi,brzuszki...to zależy :)
      Trzyma się ;*

      Usuń
  5. Powodzenia na tej diecie :) Fajnie ze wrocilas, zycze powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że wróciłaś. Ja też ostatnio coraz mnie jestem na blogu i muszę to zmienić. W sumie chciałam przejść na jakąś dietę, ale nigdy nie wychodziło ;c może razem z Wami przejdę na SGD?

    Nie załamuj się. Każda z nas ma czasem chwile słabości i bezsilności, ale one miną. Pamiętaj, że masz nas ;) Trzymaj się chudziutko ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby Ci się udało, kochanie! ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze marzyłam o tym żeby zrobic karte motorwoerową, ale mama mi to wybiła z głowy :/
    Trzymaj się kochana <3 :)

    OdpowiedzUsuń