poniedziałek, 12 maja 2014

naaanaaana

Hej
Dziś ją krótką notka bo muszę się pouczyc ;/ 
Ale tak jakoś wesoło mi :)
W szkole wszystko dobrze, czuję że odbudowywuję dawną przyjaźń z A. (Koleżanka z podstawówki, ale jak się przeniósłam do innego gim. to straciłyśmy kontakt, a teraz znowu jesteśmy razem w klasie :D).

Bilans:
Ś:jogurt naturalny(105) musli (ok.100kcl)
Obiad:4łyżki kaszy jaglanej (120kcl)
Kolacja:jabłko(40kcl)
365/400kcl

Ćwiczenia:
*gra w dwa ognie (ale się zmachałam!)
*10min skakanki
*spacer

Postanowiłam zrobić sobie w lewym uchu tunela :)
Muszę tylko wyszukać gdzieś w sklepie rozpychacza 1.6mm..tzn.znalazłam w internecie ale za 10zł, a przesyłka też 10 :(.
Planuje tak do 8mm, chcialabym 10mm ale boję się że się potem nie zrośnie :(.
Mama się pewnie nie zgodzi, ale to moje ciało i będę z nim robić co chcę :).
Trzymajcie się, papa :*

10 komentarzy:

  1. Nie duży tunel to nic złego ;) Będzie ładnie wyglądał.. gratuluję bilansu ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej ;)
    Bardzo ładny bilans,gratulacje :)
    Mam do Ciebie takie 2 pytania:
    1. Skąd masz takie mał jabłka? Bo moje jak je waże to mają średnio 85-100 kcal.
    2. Czy masz GG? Jeśli tak to czy mogłabyś do mnie na GG (mój numer gg- 41458354) napisac? Bo z chęcią popisałabym z Tobą jutro wieczorem.

    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłka mama kupiła w Biedronce i naprawdę są bardzo malutkie, czasami się takie trafiają, a że mama wie że takie lubię (są bardziej kwaśne) to takie kupuje :).
      Jutro napiszę ;)

      Usuń
  3. 10 mm się da jeszcze zszyć z tego co słyszałam, sama chce jeden ^^
    Śliczny bilans, trzymaj się chudo~! ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że odbudowujesz przyjaźń. Tunel fajna sprawa, chociaż 10mm może się już nie zrosnąć. Bilans świetny. Trzymaj się c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, pewnie będziesz ślicznie wyglądać w tunelach :)
    Piękny bilans
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bilans świetny, ćwiczenia też c:
    A może byś kiedyś wstawiła zdjęcie tego Twojego przyszłego tunelu, hm? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Tuneltuneltuneltunel ♥ rób!
    Jeju, mam tak że jak widzę u kogoś w bilansie "jogurt naturalny" to automatycznie włącza mi się światełko, że tę osobę lubię. Ahahah czemu XD
    Cudowny bilans.
    I zgadzam się, gra w dwa ognie NIEŹLE MĘCZY!
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry pomysł z tunelem :)))
    Niezły bilansik :3 sporo spaliłaś kcal. na w-fie :)

    OdpowiedzUsuń