poniedziałek, 20 stycznia 2014

Czas zabrać sie do pracy! :)

Tak wiem. Dawno mni nie było .. staram się :)
Z moja waga jest nie w porządku .
Postanowił am że w te ferie będę codziennie ćwiczyć ,by potem wrócić do szkoły całkiem odmieniona :)

Bilans:

Śniadanie: 250ml mleka 0,5% z muesli

Obiad:100gram warzyw na patelnie (bez dodatku tluszczu)

Kolacja:pół bułki, 2 łyżeczki awokado

Do tego wypiłam dzisiaj całą butle wody mineralnej :D

ĆWICZENIA: 1.Rozgrzewka, 2.trening Cardio, 3.trening na brzuch, 4.trening na nogi, 5.Rozciąganie ~~~wszystko z Mel B <3
Chciałam dołożyć A6W ale uznałam że cale 2 tygodnie poswiece na zajęcia z Mel ...oby były efekty...
Jestem załamana bo w środę idę na basen z moja przyjaciolka j strasznie się wstydze moich nóg ...ona jest taka chuda ehhh...
To jest niesprawiedliwe ze niektórzy mogą zjesci kilka tabliczek czekolady a są chódzi ;/

A czy ktoś z was jest po treningach z MelB ? Po jakim czasie efekty? I przy jakiej diecie? :))
A i jakie macie odstępy czasu miedzy posilkiem a treningiem? Bo mi dzisiaj strasznie nie dobrze się zrobilo podczas ćwiczeń i nie wiem czy to zależy od wysiłku czy jedzenia?
Trzymajcie się chudo ;* }|{


2 komentarze:

  1. Słyszałam, że ćwicząc z Mel B efekty można dostrzec już po tygodniu ;D Czasem też robi mi się niedobrze podczas ćwiczeń, ale to jest po prostu spowodowane wysiłkiem.
    Bardzo ładny bilans, trzymaj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bilans ;)
    Ja gdzieś przeczytałam, że po jedzeniu należy odczekać minimum 2 godziny żeby zacząć ćwiczyć
    Pozdrawiam =]

    OdpowiedzUsuń